L'IES S'AGULLA :

» Clica sobre el següent arxiu i guarda-te'l amb format .jpeg a la teva carpeta.

IES s'AGULLA.jpeg

» Obre el programa Flash i dóna-li nom a la capa: silueta.

» Clica sobre el menú archivo I importar I importar al escenario i clica sobre l'arxiu que has guardat a la teva carpeta IES s'AGULLA.jpeg.

» Crea una segona capa i posa-li el nom de calcar.

» Calca la silueta de l'IES mitjançant ratlles i tintant amb el pot de pintura . La silueta de la roca s'Agulla la pots resseguir amb el llapis amb l'opció tinta.

» El resultat ha de ser similar al següent:

» Elimina la capa silueta.

» Sobre la capa calcar (que és l'única que queda), situa't sobre el fotograma 40 i inserta un fotograma clave.

A baix, al panell de propiedades, indica animar: forma.

Agafa la silueta de l'IES i fes-la petita amb la tecla i arrossesga-la fins la part esquerra de la pantalla.

» Situa't sobre el fotograma 1 i també indica-li animar: forma.

» Situa't sobre el fotograma 60 i inserta fotograma.

» Situa't sobre el fotograma 61 i inserta un fotograma clave. Escriu les lletres de l'IES s'Agulla.

» Situa't sobre el fotograma 90 i inserta fotograma.

» El resultat final ha de ser similar al següent:

 

 

LA SIUETA

» Ara que ja saps deformar un objecte perquè es converteixi en un altre, obre un document nou amb el FLASH.

» Anomena la capa TEXT i escriu-hi el teu nom.

» Clica sobre Modificar I Separar i Modificar I Separar.

» Inserta un fotograma en el fotograma 20. Inserta un fotograma clau en el fotograma 21. Inserta un fotograma clave vacío en el fotograma 40. Dibuixa una silueta. Inserta un fotograma en el fotograma 60.

» Posa't en el fotograma 21 i, en el panell de propiedades, indica Animar: Forma.

» Situa't sobre el fotograma 40 i també indica Animar: Forma.